تربیت معلم انس کودکان با قرآن کریم در دستور کار قرار دارد
کد خبر: 3725558
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
مدیر موسسات قرآنی باقراالعوم(ع) و جنت‌الماوی:

 تربیت معلم انس کودکان با قرآن کریم در دستور کار قرار دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر موسسات قرآنی باقراالعوم(ع) و جنت‌الماوی از اجرای طرح نشاط معنوی و نیز تربیت معلمان قرآنی خبر داد.

سمیه سلیمی مدیر موسسات قرآنی باقراالعوم(ع) و جنت‌الماوی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: موسسه باقرالعلوم(ع) کلاس‌هایی را در قالب طرح نشاط معنوی ویژه بقاع متبرکه برگزار می‌کند که برای تمام گروه‌های سنی و خانم‌ها و آقایان این  طرح اجرا می‌شود.
وی به برگزاری کلاس‌های عمومی و تخصصی در راستای تربیت مربیان قرآنی اشاره کرد و گفت: برگزاری دو دوره تربیت معلم قرآنی از مهمترین برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم و به حوزه روخوانی و روان‌خوانی در دو بخش آقایان و بانوان مربوط می‌شود.
مدیر موسسات قرآنی باقراالعوم(ع) و جنت‌الماوی خاطرنشان کرد: تربیت معلم پیش‌دبستانی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است که این دوره تخصصی با عنوان تربیت معلم انس کودکان با قرآن کریم نام برده می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه برای قرآن‌آموزان فعالیت‌های ورزشی و تفریحی نیز پیش‌بینی شده است عنوان کرد: قرآن‌آموزان برتر و مربیان برگزار کننده کلاس‌ها به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام می‌شوند.
سلیمی به برنامه‌های دهه کرامت از 24 تیر تا سوم مردادماه اشاره کرد و گفت: محفل انس با قرآن، دعوت از اساتید، حافظان و قاریان برتر کشوری و برگزاری جشن از مهمترین برنامه‌های این دهه است.
وی یادآور شد: 15 تا 20 نفر از خواهران و برداران که حافظ بیش از 5 جزء قرآن هستند، به شکل رایگان به دوره تربیت معلم حفظ قرآن کریم در قم اعزام می‌شوند و پس از برگشت می‌توانند در موسسه مشغول به‌کار شوند.    
انتهای پیام 
captcha